Šta nam novo donosi KAKTUS 2019

Šta nam novo donosi KAKTUS 2019

Kaktus festival 2019

Kaktus nas ni ove godine neće uskratiti za bogat sadržaj i korisne teme tokom oba dana festivala. Ove godine, novine su Dan inovacija i Dan talenata. I jedno i drugo održaće se na Bloom stage-u, budući da pored njega postoji i glavni – Cactus stage

KAKTUS 2019, je peti po redu, jubilarni, festival integrisanih komunikacija koji se ove godine održava pod sloganom „MAKE ROOM FOR A NEW BLOOM“. Ove godine akcenat festivala je na talentima, ali i inovacijama. Kaktus okuplja agencije koje posluju u oblasti marketinških komunikacija iz cijele regije, kao i kompanije; govornike iz oblasti marketinga i inovacija iz cijelog svijeta, mentore sa prostora bivše Jugoslavije i više hiljada mladih i talentovanih ljudi.

Dan inovacija (powered by Mars) – Prvi dan

Prvog dana festivala, 29. oktobra u Madlenianum Opera & TheatreMarketing mreža organizovaće programe mentorstva i edukacije za startupe iz regiona Jugoistočne Evrope (Srbija, Slovenija, Bosna i Hercegovina, Bugarska, Hrvatska, Grčka, Crna Gora, Severna Makedonija, Rumunija i Albanija). Program će obuhvatiti startupe iz MarTech, Gaming i FinTech industrije, u svim fazama razvoja.

Cilj organizovanja Dana inovacija je rad na poboljšanju klime za razvoj startapa i podrška razvoju poslova na prostoru Srbije i u svijetu. 

Edukacija i mentorske sesije za sve zainteresovane startape su besplatne. Ukoliko ste zainteresovani, prijave traju još tri dana, tj. do 20. oktobra, a formular za prijavu možete popuniti ovdje. 

Dan talenata (powered by Mastercard) – Drugi dan

U okviru drugog dana festivala, 30. oktobra, u saradnji sa kompanijom Mastercard, Marketing mreža organizuje takmičenje mladih talenata. Cilj ovog takmičenja jeste da afirmiše razvoj kreativnih industrija sa akcentom na mladim ljudima, kao i da ukaže stručnoj javnosti na njihove potencijale, talente i kreativnost. Pored toga, ovo takmičenje ima humanitarni karakter, a radovi i ideje koje budu kreirani u okviru takmičenja biće donirani socijalnom preduzeću ili udruženju na čiji brief su takmičari imali zadatak da odgovore. Dobitnik KAKTUS Talents Award biće proglašen 30.10. na festivalu KAKTUS 2019. Detaljne informacije o Danu talenata, nagradama i stručnom žiriju možete pročitati ovjde

Program festivala – CACTUS STAGE (main hall)

Na prvom danu festivala, na glavnoj sceni govoriće lideri i eksperti iz oblasti marketinga iz čitavog svijeta. Neki od njih su: JEAN ZAMPROGNO (Creative Director, DAVID The Agency Miami (USA)), REGAN WARNER, (Creative Director, McCann London (UK)), SKAISTE SRUOGAITE (Corporate Affairs Director Baltics, Balkans and Adriatic, MARS), MIHAI GONGU (Executive Creative Director Southeast Europe, Cheil Worldwide (RO)), GIORGIO CHIARAMONTE (Communication Director, Alkemy digital_enabler (Italy)). 

Pored toga, prisustvovaćemo sesijama Q&A i Creative talks, a u pauzama ćemo sumirati utiske i imati dovoljno vremena za networking. 

Drugi dan na glavnom stage-u obilježiće govornici: IOANNA MINGOU (Director in Consumer Marketing, Mastercard Europe), KAROLINA GALÁCZ (Creative Director, DDB Budapest (Hungary)), EMANUELE NENNA, (Co-founder and CEO, The Big Now (Italy)), a govornik koji će zatvoriti ovogodišnji fesitval je EDUARDO MARQUES (Chief Creative Officer, Publicis Spain). Pored toga, prisustvovaćemo sesiji Creative talks, kao i debati.

Na samom kraju, biće upriličen Koktel i prezentacija publikacije pod nazivom Abooka.

Marketing mreža, uz podršku lista Nedeljnik, pokreće specijalno izdanje, publikaciju namijenjenu kreativnoj industriji u Adriatic regionu, pod nazivom Adbooka. Ovogodišnje izdanje publikacije biće objavljeno pod sloganom – Advertising can change the world!

U pitanju je moderna, ekskluzivna publikacija na više od 150 strana, koja će sadržati najkvalitetnije autorske tekstove, intervjue i analize iz svih oblasti integrisanih kominikacija. Počevši od ove godine, Adbooka će izlaziti jednom godišnje, a ima za cilj afirmaciju struke, isticanje talenata i potencijala, ali i edukaciju i unapređenje kreativne industrije u cijelom regionu. Pored toga, publikacija će imati i humanitarni karakter, a novac koji se bude prikupio od prodaje dijela tiraža biće, tokom festivala KAKTUS 2019, doniran udruženju NURDOR.

Ukoliko ste propustili naš prethodini članak o značaju ovog dvodnevnog festivala, možete ga pročitati ovdje. Kotizacije za festival možete još uvijek da obezbijedite putem ovog linka. Zvanični hashtag festivala je #kaktus2019. 

Podijeli