Propeler rebranding: pokreće nas jedinstvo različitih formi

Propeler rebranding: pokreće nas jedinstvo različitih formi

Najvažniji element vizuelnog identiteta organizacije je logo. Osnovna funkcija logoa je da pospješi prepoznatljivost brenda i predstavi njegove vrijednosti.
Naš prvi logo je kroz dvije varijacije komunicirao dvostranost – ozbiljan pristup radu i posvećenost zajednici s jedne strane i moderan, druželjubiv odnos sa druge strane.

stare verzije logoa Propelera

Vremenom je naša organizacija rasla, proširio se spektar našeg djelovanja, pa je ono što Propeler predstavlja danas prevazišlo vrijednosti koje okuplja prvobitni vizuelni identitet. Odlučili smo da je vrijeme za rebranding.

Misija: kreirati vizuelni identitet koji obuhvata sve Propelerove vrijednosti i doprinosi prepoznatljivosti našeg brenda.

Traženje idealnog rješenja je dug proces: nekoliko puta smo otvarali ovo poglavlje, isprobavali različite ideje, razmatrali i poredili skice, pa onda opet pravili pauze tokom kojih smo razmišljanje o novom vizuelnom identitetu sklanjali sa strane ne bismo li se vratili sa novim, svježim idejama.
Na vizuelnom identitetu našeg brenda radio je Srđa Dragović, višestruko nagrađivani grafički dizajner i ilustrator, a evo kako je izgledao proces rada – ovo su samo neke od skica iz ranijih faza procesa:

Nakon duže pauze, opet smo se vratili ideji rebrandinga, ovog puta vođeni idejom da organizacije dostižu svoj najveći potencijal kada daju potpunu slobodu članovima i saradnicima da rade ono u čemu su najbolji bez unaprijed određenog šablona.

Suzdržali smo se od bilo kakvih sugestija u pogledu forme, boja i oblika. U ovom procesu rebrandinga vrijednosti i “ličnost” našeg brenda bili su jedini vodič za rekreiranje vizuelnog identiteta.
Vrijednosti i ideje kojima se Propeler vodi podrazumijevaju učenje i obrazovanje, praktično usavršavanje i razvoj vještina, inovativnost, eksperimentisanje, prisvajanje digitalizacije, timski rad, umrežavanje, razmišljanje izvan standardnih okvira, pospješivanje saradnje, sve to kroz preduzetništvo ili freelancing a u oblastima marketinga, dizajna i programiranja. Evo šta Srđa kaže o ovom, finalnom procesu kreiranja novog logoa:

“Znam da smo rešenje dugo tražili, ali ovo finalno je jednostavno ”kliknulo”, za prethodne verzije smo imali gomilu skica, a za ovu sada imam, i postoje, samo – dvije.”

Propeler draft logo

“Prilično brzo je nastalo, tako da su tri glavna aspekta propelera prikazana kroz tri jednostavne geometrijske forme u tri boje, u bauhausovskom duhu, shodno 100-godišnjici Bauhausa, zar ne. Dinamiku propelera kao naučno-tehnološkog pojma nismo predstavljali crtanjem određene vrste propelera, čime smo se u početku zavaravali – bio to helikopter, avion ili podmornica – ne, taj hibridni propeler pokreće jedinstvo različitih formi – u ovom slučaju različitih disciplina pod okriljem jedne organizacije.”

propeler rebranding

”Ta forma logoa je u određenoj mjeri umekšana zaobljenim uglovima kvadrata i trougla, što je i diktiralo upotrebu ”tvrđe” tipografije” – objašnjava Srđa.

Evo i krajnjeg rješenja našeg novog logoa:

propeler logo

Često, kada tragamo za određenim rješenjem, je potrebno da damo sebi vremena i prostora za razmišljanje, istraživanje i eksperimentisanje. Time dozvoljavamo posmatranje problema sa različitih tački gledišta, što nas uvijek dovede do inovativnih i jednostavnih rješenja koja jednostavno ne pristaju na formalna i vremenska ograničenja.
Naš tim je srećan što smo ovog puta prepoznali i ispoštovali takav put, i radujemo se nastavku naših aktivnosti pod okriljem novog vizuelnog identiteta.

Kako se vama dopada naš novi logo? 🙂

Podijeli