6 razloga zašto treba da se prijavite za LAUNCH radionicu

6 razloga zašto treba da se prijavite za kurs LAUNCH

Izdvajamo 6 najbitnijih razloga zbog kojih treba da ispunite prijavnu formu.

1. LAUNCH je napravljen za sve “ljude od ideja”

Kada smo kreirali program radionice, pred sobom smo imali sliku preduzetnika. Pod ovim terminom, ne smatramo samo ljude koji vode neku kompaniju, već one koji imaju preduzetnički duh.

Ukoliko ste kao mali dominirali u igrici “Lemonade Tycoon”, ukoliko dobijate biznis ideje na dnevnom nivou i želite da pokrenete nešto “svoje”, LAUNCH je radioica za vas.

Nije bitno koliko godina imate, da li ste zaposleni ili ne, ono što je bitno jeste ona ideja koja vam ne dopušta da spavate.

2. Imate ideju, ali mislite da nije dobra

Savršena ideja ne postoji i većina preduzetničkih poduhvata se zasniva na jednostavnoj ideji koja nije razrađena.

Prvi oblik proizvoda je često jednostavniji i možda nije u potpunosti funkcionalan ili nema  baš onakav izgled kakav ste zamislili. 

Tokom radionice postoji velika šansa da ćete, razumijevanjem procesa 3D štampe, modifikovati svoju ideju i doći do prvog prototipa proizvoda. To je ono što nas uzbuđuje, jer ćemo time pomoći da vaš prototip bude bolji! 

3. Nemate novca kojim biste finansirali poduhvat 

Jedan od razloga zašto se toliko priča o 3D štampi je isplativost samog procesa štampe. 

Istraživanja su pokazala da je 3D štampa i do 90% jeftiniija od klasičnih oblika proizvodnje. 

To znači da proizvođači imaju mnogo više profita i da za pokretanje firme nisu potrebna velika sredstva, u većini slučajeva. Na primjeru vašeg prototipa saznaćete više o ovom fenomenu.

4. Čuli ste za 3D štampu, ali vam je sve to prekomplikovano

Već prvog dana radionice ćete imati priliku da savladate softver koji se koristi za 3D štampu.

Zapravo, svaki dan radionice je zamišljen da traje po 6 sati upravo kako bismo imali dovoljno vremena da pređemo sve osnove i posvetimo se svakoj ideji pojedinačno.

Openbox tim će, nakon uvodnog predavanja o softveru za 3D štampu, raditi sa polaznicima i na materijalizovanju ideje u vidu štampe prototipa.

5. Niste sigurni kako da komercijalizujete ideju

Ono što zna da bude kamen spoticanja za mnoge preduzetnike jeste onaj posljednji korak – izlazak na tržište. Prije lanisranja proizvoda potrebno je dobro promisliti o potencijalnim kupcima, njihovim potrebama, željama, navikama itd. U skladu sa tim, treba osmisliti priču koja stoji iza tog proizvoda, koja ga čini autentičnim, tj. drugačijim od ostalih koji na tržištu već postoje. Potrebno je kreirati brend. 

Brend je mnogo više od izgleda logotipa vaše kompanije – riječima legendarnog Džefa Bezosa: “Brend je ono što ljudi kažu o vama kada vi niste u prostoriji”. Kako izgraditi priču iza proizvoda i kako učiniti da se isti izdvaja na tržištu su teme kojima ćemo se posebno baviti na predavanjima. 

Ključ uspjeha na tržištu i razlog zbog koga prije biramo Coca Colu u odnosu na Pepsi, iPhone u odnosu na Huawei, Superdry u odnosu na Zaru,… je brend. Proizvodi za koji postoji adekvatna marketing i brending strategija imaju daleko veće mogućnosti na tržištu od onih koji nemaju. Zbog toga ćemo imati i posebno sadržajna predavanja na ove dvije teme.

6. Ugrijaćemo vas toplim napicima

Po trenutnim indikacijama, period u kom se održavaju radionice, 10. – 17. februar, će biti izuzetno hladan, pa se već sad čini kako će toplinu ugrijane sobe biti gotovo nemoguće zamijeniti bilo čime. Zato ćemo se mi pobrinuti da tokom trajanja radionice osim izvanrednih predavanja, obezbijedimo savršenu kafu i još bolji čaj, tako da nema zime, a ni izgovora :D.

digitalni dizajn
3d printing
branding
digitalni marketing strategija

Previous
Next

LAUNCH Radionica plan rada:

  • dizajn proizvoda pomoću specijalizovanog softvera -1 dan 
  • izrada prototipa pomoću 3D štampača- 1 dan 
  • izrada brenda za proizvod – 1 dan 
  • kreiranje marketing strategije – 2 dana

Kao što vidite, u potpunosti smo spremni da vas opremimo svim alatkama koje su neophodne za uspjeh, ostalo je samo da popunite prijavnu formu do 22. januara i držite palčeve do 24. januara kada ćemo saopštiti rezultate.

Svi odabrani učesnici su u obavezi da potvrde učešće uplatom u iznosu od 20 eura, do 30. januara. 


Prijavi sa na LAUNCH

Podijeli